انتخاب مدل مو عروس – مدل مو براساس شکل صورت عروس

مدل مو براساس شکل صورت عروس

اگه براتون سوال شده که فرم صورتتون چیه و چه مدل شنیونی بهتون میاد در ادامه همراه ما باشید – در اینجا مدل مو براساس شکل صورت عروس رو به شما معرفی می کنیم.

در برنامه ریزی یک مراسم عروسی، یکی از اقدامات حائز اهمیت، انتخاب یک آرایشگر حرفه ای و شینیون کار حرفه ای است. آرایشگر و شینیون کار با تجربه برای میکاپ و روز مهم عروسی بسیار مهم است. این افراد با در نظر گرفتن ویژگی‌های صورت مانند شکل صورت، ارتفاع پیشانی و زوایای فک و چانه، به شما مدل‌ مو مناسب را پیشنهاد می‌دهند. همچنین نوع لباس نیز در انتخاب مدل شینیون تأثیرگذار است. موها نیز نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارند، بنابراین انتخاب شینیون مو مناسب بسیار حیاتی است. در این مقاله، مدل‌های مختلف شینیون بر اساس اشکال مختلف صورت بررسی می‌شوند.

انواع فرم های صورت

متخصصان زیبایی شناسی انواع شکل صورت را دسته بندی کرده اند. این دسته‌بندی‌ها بر اساس شکل‌های هندسی صورت‌ انجام میشود. در این دسته‌بندی، اشکال مختلفی چون بیضی، مستطیلی، مثلثی و دایره ای مورد بررسی قرار می‌گیرند. در ادامه به هرکدام از این اشکال به صورت جداگانه میپردازیم.

 

مدل مو براساس شکل صورت عروس: مدل موی صورت بیضی عروس

صورت بیضی یکی از شکل‌های محبوب در مدلینگ موهاست. برای این نوع صورت، مدل موی عروس معمولاً موهای بلندی دارد که صورت را زیبا نمایان می‌کند. در این شیوه، معمولاً از شینیون موی لایه‌ای، مدل موی نیمه باز یا حتی مدل موی مجلسی ساده با موهای لخت و براشینگ منظم استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم اجاره لباس عروس: راهنمای کامل برای انتخاب لباس عروسی اجاره‌ای

نکته مهم این است که شینیون مو به گونه‌ای باشد که حجم به صورت اضافه کند و موها به طرف جلو یا عقب بروند تا چهره عروس به خوبی دیده شود. همچنین، استفاده از اکسسوری‌های مخصوص عروس مانند تور یا کلاه می‌تواند به زیبایی و جلب توجه بیشتر به فرم چهره بیضی کمک کند.

مدل مو براساس شکل صورت عروس
مدل مو براساس شکل صورت عروس: صورت بیضی شکل

مدل مو براساس شکل صورت عروس: مدل موی صورت مثلثی عروس 

مدل موی مناسبی که برای صورت های مثلثی و صورت‌های قلبی استفاده می‌شود. در صورت های مثلثی یا قلبی، استخوان‌های پیشانی و شقیقه‌ها بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند و گونه‌ها نسبتاً پهن و برجسته هستند. همچنین، نوع دیگری از فرم مثلثی وارونه نیز وجود دارد که به آن مثلث وارونه می‌گویند.

پیشنهاد مطالعه: میکاپ مناسب افتادگی پلک عروس

در این نوع صورت‌ها، استخوان‌های فک و چانه پهن‌تر از گونه‌ها و پیشانی هستند. اگر صورت عروس دارای فرم مثلث وارونه باشد، برای شینیون موها، مدل‌هایی مناسب انتخاب می‌شود تا پهنای پیشانی کمتر شود و حجم مو در قسمت فک و چانه افزایش یابد. شینیون‌های باز یا مواردی که در بالای سر دارای بافت‌های درشت هستند، گزینه‌های خوبی برای این فرم صورت محسوب می‌شود.

 

مدل مو براساس شکل صورت عروس
مدل مو براساس شکل صورت عروس: صورت مثلثی شکل

مدل مو براساس شکل صورت عروس: مدل موی صورت مستطیلی عروس 

در صورت های مستطیلی، فک و شقیقه‌ها زاویه‌دار هستند و گونه‌ها به نسبت کمتر برجسته هستند. این نوع چهره‌ها معمولاً از دور استخونی به نظر می‌رسند و این ویژگی زاویه‌دار بودن فک یک فاکتور مثبت محسوب می‌شود که امروزه خیلی از افراد طرفدارش هستند.

 

به جمع ما در اینستاگرام بپیوندید تا از جدیدترین مطالب ما باخبر شوید

برای آرایش و انتخاب شینیون مناسب برای این نوع صورت ها، مدل‌هایی باید در نظر گرفته شود که صورت را پر و حجیم نشون بدهد. در شینیون عروس با صورت مستطیلی، بهتر است مقداری از موها را در کنار چانه و همچنین در دو طرف سر رها کرد. شینیون‌های باز نیز برای این افراد بهترین گزینه خواهند بود.

ما در مجموعه عروس سرای رضوانه بیوتی خدماتی از جمله میکاپ عروس و ارائه سایر خدمات زیبایی می پردازیم. برای مشاهده نمونه کارهای ما کلیک کنید.
مدل مو براساس شکل صورت عروس
مدل مو براساس شکل صورت عروس: صورت مستطیلی شکل

مدل مو براساس شکل صورت عروس: مدل موی صورت گرد عروس

مدل مو عروس برای صورت های گرد باید به نحوی باشد که توازنی در چهره شما ایجاد کند و این کار گردی صورت رو کمتر نشان میدهد. در شینیون عروس برای چهره‌های گرد، باید بخشی از موها روی پیشانی شما قرار گیرد. اگر پیشانی شما بلند باشد، چتر موها می توان بلتدی پیشانی و گردی صورت را بپوشاند.

پیشنهاد مطالعه: خواص روغن نارگیل برای مو

مدل‌ موی عروس باز و نیز مدل‌هایی که بخش بالای سر رو حجیم نشون می‌دهند، برای فرم صورت های گرد مناسب است. همچنین، می‌توانید از اکسسوری‌هایی مثل تاج، حلقه و مدل موهایی با بافت‌های ریز و درشت برای موهای خود استفاده کنید تا چهره‌تان جذابتر دیده شود.

مدل مو براساس شکل صورت عروس
مدل مو براساس شکل صورت عروس: صورت گردی شکل

 نکات مهم در انتخاب بهترین مدل عروس

1. در صورت‌های قلبی شکل، مدل‌های گوجه‌ای که در پایین سر اجرا می‌شوند، میتونن گزینه‌ی بسیار مناسبی باشند. همچنین، استفاده از شینیون‌های کج میتونه جلوه‌ی زیبایی به شکل صورت بیفزاید.

2. اگه می‌خواهید کشیدگی صورت عروس کمتر دیده شود، میتونید با استفاده از چتری‌های صاف، این کار رو انجام بدید. شینیون‌های پایین سر که بخشی از موها به طرفین آزاد هستند، با این چترها هماهنگی زیبایی فراهم می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم میکاپ عروس: افزایش ماندگاری آرایش صورت

3. برای صورت‌های گرد، استفاده از تکنیک پوش موی بالای سر و نزدیک تاج می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این اقدام می‌تواند صورت را کشیده‌تر به نظر بیاورد.

4. میزان کشیدگی گردن نیز یک نکته مهم در شینیون عروس است. برای گردن‌های کشیده و باریک، می‌توان از شینیون‌های باز یا بسته استفاده کرد. اما برای گردن‌های کوتاه و گوشتی، معمولاً مدل‌هایی پیشنهاد می‌شود که صورت را کشیده‌تر نشان دهند. در این موارد، شینیون‌های رو به بالا به عنوان گزینه‌ای مناسب مطرح می‌شوند.

شما نیز در صورت تمایل جهت مشاوره رایگان جهت استفاده از خدمات ما یا انتخاب بهترین مدل شنیون مو می توانید با  ما در مجموعه تخصصی عروس سرای رضوانه بیوتی ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *